Nowe zasady dotyczące cookies W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.[zamknij]
Biuletyn Informacji Publicznej Wojewódzkiej Zachodniopomorskiej Komendy OHP
  
22-06-2018, Piątek, 03:11
Jesteś tutaj :: eBIP :: Centralny Rejestr Plików
Strona główna Drukuj treść Poleć znajomemu Pomoc



Pliki:
Nazwa Powiązania Rozmiar  
1. 20170103.ZAOF.CATERING 348.75 Kb
2. 20170104.ZAOF.KONSERWACJA_SAMOCHODOW 486.25 Kb
3. 20170216.ZAOF.DOSTAWA_NAWOZOW_I_SRODKOW_OCHRONY_ROSLIN 241.94 Kb
4. 20170216.ZAOF.TONERY 1.82 MB
5. 20170301.ZAOF.MATERIALY_BIUROWE 694.31 Kb
6. 20170315.ZAOF.SUKCESYWNA_DOSTAWA_SRODKOW_CZYSTOSCI 540.23 Kb
7. 20170316.PRZET.RWALORYZACJA_PARKU_NOSOWO 41.41 MB
8. 20170316.ZAOF.SRODKI_OCHRONY_ROSLIN_POWTORKA_OSIW_ROW 228.51 Kb
9. 20170320.ZAOF.DOSTAWA_WARZYW_I_OWOCOW 742.87 Kb
10. 20170403.ZAOF.WARZYWA_I_OWOCE_POWTORKA 780.12 Kb
11. 20170404.ZAOF.USLUGI_PRALNICZE 676.41 Kb
12. 20170412.PRZET.REWALORYCJA_PARKU_NOSOWO_II 41.34 MB
13. 20170413.ZAOF.ZASOBY_METODYCZNE_URP 408.93 Kb
14. 20170420.PRZET.KURSY_ZAWODOWE_URPOHP 3.90 MB
15. 20170510.ZAOF.ULOTKI_I_MATERIALY_PROMOCYJNE_ZWK_OHP 591.47 Kb
16. 20170511.PRZET.REWALORYZACJA_PARKU_W_NOSOWIE_III 41.42 MB
17. 20170517.ZAOF.DOSTAWA_SPRZETU_KOMPUTEROWEGO_FP 304.90 Kb
18. 20170524.PRZET.REMONT_DACHU_LOBEZ_MIELENKO 3.56 MB
19. 20170608.PRZET.REWALORYZACJA_PARK_NOSOWO_IV 41.60 MB
20. 20170612.ZAOF.DOSTAWA_KSEROKOPIAREK 586.51 Kb
21. 20170621.PRZET.REMONT_SWINOUJSCIE 4.31 MB
22. 20170628.ZAOF.DOKUMENTACJA_TECHNICZNA_BARLINEK 369.99 Kb
23. 20170628.ZAOF.KOSIARKA_SAMOJEZDNA_NOSOWO 318.10 Kb
24. 20170726.ZAOF.SRODKI_OCHRONY_ROSLIN_OSIW_ROW_II 259.83 Kb
25. 20170824.PRZET.SZKOLENIA_ZAWODOWE_URPOHP_II 2.88 MB
26. 20170913.PRZET.SZKOLENIA_ZAWODOWE_URPOHP_III 1.71 MB
27. 20171006.ZAOF.ODZIEZ_ROBOCZA 645.38 Kb
28. 20171010.ZAOF.ZASOBY_METODYCZNE_ZWK_OHP 897.16 Kb
29. 20171013.ZAOF.MATERIALY_BIUROWE_FP_URPOHP 1.32 MB
30. 20171013.ZAOF.TONERY_FP_URPOHP 1.15 MB
31. 20171113.ZAOF.WEGIEL_I_EKOGROSZEK_OSIW_ROW 620.82 Kb
32. 20171123.ZAOF.KALENDARZE_ULOTKI_ZWK_OHP 580.26 Kb
33. 20171129.PRZET.OLEJ_OPALOWY 1.60 MB
34. 20171129.ZAOF.USLUGI_PRALNICZE 1.07 MB
35. 20171201.PRZET.DOSTAWA_MIESA_I_WEDLIN 2.37 MB
36. 20171205.ZAOF.DOSTAWA_PIECZYWA 1.41 MB
37. 20171205.ZAOF.PRODUKTY_MLECZARSKIE 1.48 MB
38. 20171205.ZAOF.PRZETWORY_Z_WARZYW_I_OWOCOW 1.49 MB
39. 20171205.ZAOF.ROZNE_PRODUKTY_SPOZYWCZE 1.48 MB
40. 20171205.ZAOF.RYBY_I_PRZETWORY_Z RYB 1.52 MB
41. 20171205.ZAOF.WARZYWA_I_OWOCE 1.41 MB
42. 20171208.ZAOF.NAPRAWA_I_KONSERWACJA_SAMOCHODOW 550.91 Kb
43. 20171208.ZAOF.USLUGI_SPRZATANIA_BIURA 372.19 Kb
44. 20171220.ZAOF.CATERING_KOLOBRZEG 392.80 Kb
45. Ekspertyza techniczna w zakresie bezpieczeństwa pożarowego 932.58 Kb
46. Harmonogram - czerwiec 2018 r. 224.34 Kb
47. Harmonogram - grudzień 2017 r. 214.54 Kb
48. Harmonogram - kwiecień 2018 r. 223.49 Kb
49. Harmonogram - kwiecień 2018 r. aktualizacja 225.62 Kb
50. Harmonogram - listopad 2017 r. 214.03 Kb
51. Harmonogram - luty 2018 r. 224.98 Kb
52. Harmonogram - luty 2018 r. - aktualizacja 236.64 Kb
53. Harmonogram - maj 2018 r. 222.96 Kb
54. Harmonogram - marzec 2018 r. 161.68 Kb
55. Harmonogram - marzec 2018 r. - aktualizacja 221.80 Kb
56. Harmonogram - styczeń 2018 r. 225.08 Kb
57. Harmonogram - styczeń 2018 r. - aktualizacja 212.40 Kb
58. Informacja dla Wykonawców- Modyfikacja przedmiotu zamówienia 117.19 Kb
59. Informacja do Wykonawców 175.79 Kb
60. Informacja o ponownym wyborze oferty Psycholog 389.42 Kb
61. Informacja o rezygnacji i unieważnieniu II 105.57 Kb
62. Informacja o rezygnacji podpisania umowy przez Wykonawcę 69.50 Kb
63. Informacja o rezygnacji wykonawcy z podpisania umowy 500.96 Kb
64. Informacja o rezygnacji z podpisania umów i unieważnieniu postępowania 246.21 Kb
65. Informacja o rezygnacji z podpisania umowy przez Wykonawcę 67.48 Kb
66. Informacja o rezygnacji z podpisania umowy przez Wykonawcę 57.49 Kb
67. Informacja o unieważnieniu postępowania dla części 8 -Usługa Cateringu 88.49 Kb
68. Informacja o unieważnieniu wyboru oferty- Psycholog 76.24 Kb
69. Informacja o wyborze ofert- dostawa tonerów dla ZWK OHP 84.44 Kb
70. Informacja o wyborze ofert i unieważnieniu - kurs prawa jazdy 758.26 Kb
71. Informacja o wyborze ofert kurs języka obcego 849.35 Kb
72. Informacja o wyborze oferty catering II 164.00 Kb
73. Informacja o wyborze oferty- dostawa komputerów 80.04 Kb
74. Informacja o wyborze oferty dostawa materiałów biurowych dla ZWK OHP 142.55 Kb
75. Informacja o wyborze oferty - dostawa materiałów biurowych OSDZ YEI 116.30 Kb
76. Informacja o wyborze oferty - Dostawa nagród dla ZWK OHP 57.08 Kb
77. Informacja o wyborze oferty - Dostawa tonerów 124.26 Kb
78. Informacja o wyborze oferty- Dostawa zasobów metodycznych 48.95 Kb
79. Informacja o wyborze oferty kurs ECDL 148.38 Kb
80. Informacja o wyborze oferty kurs komputerowy 304.84 Kb
81. Informacja o wyborze oferty - kurs wizażu 514.85 Kb
82. Informacja o wyborze oferty - kursy zawodowe 3.51 MB
83. Informacja o wyborze oferty kursy zawodowe II 204.27 Kb
84. Informacja o wyborze oferty Kursy zawodowe URP OHP 702.29 Kb
85. Informacja o wyborze oferty - prace remontowe dla ZWK OHP w OSiW Barlinek 121.90 Kb
86. Informacja o wyborze oferty prawo jazdy II 365.60 Kb
87. Informacja o wyborze oferty- Psycholog 412.88 Kb
88. Informacja o wyborze oferty Psycholog Edycja II 165.21 Kb
89. Informacja o wyborze oferty - środki czystości dla ZWK OHP 82.81 Kb
90. Informacja o wyborze oferty ulotki i materiały informacyjne 64.36 Kb
91. Informacja o wyborze oferty-usługi cateringu 798.00 Kb
92. Informacja o wyborze oferty - usługi teleinformatyczne 114.33 Kb
93. Informacja o wyborze oferty - warsztaty usamodzielniające 477.31 Kb
94. informacja_o_wyborze_oferty_wykonanie _prac_remontowych_polegających_na_renowacji_14_lazienek_ulozeniu_gresu_w _stolowce_i _korytarzu_dla _ZWK _OHP_Szczecin _w_ROSZM_Swinoujscie 154.98 Kb
95. Informacja - unieważnienie postępowania dla części 4,8,63 55.58 Kb
96. Informacja - unieważnienie postępowania-dostawa samochodu 49.80 Kb
97. Kontrole 2009 Prowadzone kontrole i rejestry 71.96 Kb
98. Kontrole 2010 Prowadzone kontrole i rejestry 72.78 Kb
99. Kontrole 2011 Prowadzone kontrole i rejestry 68.47 Kb
100. Kontrole 2012 Prowadzone kontrole i rejestry 20.17 Kb
101. Kontrole 2013 Prowadzone kontrole i rejestry 20.98 Kb
102. Kontrole 2014 Prowadzone kontrole i rejestry 17.82 Kb
103. Kontrole 2015 Prowadzone kontrole i rejestry 22.79 Kb
104. Kontrole 2016 Prowadzone kontrole i rejestry 21.12 Kb
105. Kontrole 2017 Prowadzone kontrole i rejestry 21.22 Kb
106. Koszalin - kreatywnie 156.00 Kb
107. kurs 329.50 Kb
108. LOBEZ KALKULACJA CENOWA RYBA 11.50 Kb
109. LOBEZ KALKU PRZETWORY 12.50 Kb
110. LOBEZ OFERTA PRZETWORY 27.50 Kb
111. ŁOBEZ OFERTA RYBA 32.50 Kb
112. LOBEZ - OPIS PRZETOWRY 22.50 Kb
113. LOBEZ - OPIS ZAMOWIENIA RYBA 24.00 Kb
114. LOBEZ UMOWA PRZETWORY 45.00 Kb
115. LOBEZ UMOWA RYBA 51.00 Kb
116. MIELENKO KALKULACJA CENOWA PRZETWORY 28.50 Kb
117. MIELENKO OFERTA RYBA 29.00 Kb
118. MIELENKO OPIS PRZEDMIOTU - RYBA 24.00 Kb
119. MILENKO OFERTA PRZETWORY 28.00 Kb
120. MILENKO OPIS PRZEDMIORU PRZETWORY 22.50 Kb
121. MILENKO UMOWA PRZETWORY 45.00 Kb
122. Niekaralność podmiotu 160.50 Kb
123. Odpowiedzi Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia 85.57 Kb
124. Odpowiedzi Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia II 71.09 Kb
125. Oferta 157.00 Kb
126. OFERTA STARGARD- PRZETWORY 28.00 Kb
127. ogloszenie 18.47 Kb
128. Ogłoszenie 45.00 Kb
129. Ogloszenie - Barlinek 2014 42.50 Kb
130. Ogłoszenie Mielenko 38.00 Kb
131. OGŁOSZENIE - OLEJ OPAŁOWY DO MIELENKA 41.50 Kb
132. Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia- Kurs ECDL 162.17 Kb
133. Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia - kurs komputerowy 180.06 Kb
134. Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia - kurs prawa jazdy kat. B 386.59 Kb
135. Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia - kursy zawodowe URP OHP 322.85 Kb
136. Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia- Usługi psychologa 303.46 Kb
137. Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia -usługi psychologa II 147.39 Kb
138. Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia - Wyżywienie edycja II 162.55 Kb
139. Ogłoszenie o udzieleniu zamówieniu - kurs języka obcego 342.60 Kb
140. Ogłoszenie o udzieleniu zamówieniu - kurs prawa jazdy II 199.69 Kb
141. Ogłoszenie o udzieleniu zamówieniu - Usługa Cateringu 448.17 Kb
142. Ogłoszenie o udzieleniu zamówieniu - warsztaty usamodzielniające 258.29 Kb
143. ogłoszenie o zamówieniu 17.27 Kb
144. ogłoszenie o zamówieniu 184.06 Kb
145. ogłoszenie o zamówieniu 163.88 Kb
146. Ogłoszenie o zamówieniu Catering Edycja II 296.15 Kb
147. ogloszenie o zamowieniu - czesci 3 109.69 Kb
148. Ogłoszenie o zamówieniu- dostawa materiałów biurowych dla ZWK OHP w ramach projektu OSDZ-YEI 216.52 Kb
149. Ogłoszenie o zamówieniu - dostawa tonerów dla ZWK OHP w ramach projektu OSDZ-YEI 218.20 Kb
150. ogłoszenie o zamówieniu - kreowanie wizerunku OSDZ-YEI 2 1.36 MB
151. Ogłoszenie o zamówieniu kurs ECDL 314.47 Kb
152. Ogłoszenie o zamówieniu - Kurs Języka Obcego 339.92 Kb
153. Ogłoszenie o zamówieniu Kurs komputerowy 342.27 Kb
154. Ogłoszenie o zamówieniu - kurs prawa jazdy B 372.99 Kb
155. Ogłoszenie o zamówieniu - kurs usamodzielniający 374.01 Kb
156. Ogłoszenie o zamówieniu - kursy zawodowe 4.65 MB
157. Ogłoszenie o zamówieniu - kursy zawodowe 431.54 Kb
158. Ogłoszenie o zamówieniu - kursy zawodowe 317.41 Kb
159. Ogłoszenie o zamówieniu prace remontowe w OSiW Barlinek 219.15 Kb
160. Ogłoszenie o zamówieniu - Psycholog Edycja II 303.36 Kb
161. Ogłoszenie o zamówieniu- Remont łazienek dla ZWK OHP 217.80 Kb
162. Ogłoszenie o zamówieniu- Remont łazienek dla ZWK OHP 217.80 Kb
163. Ogłoszenie o zamówieniu - szkolenia zawodowe URP OHP 347.73 Kb
164. Ogłoszenie o zamówieniu - Usługa Cateringu 523.42 Kb
165. Ogłoszenie o zamówieniu Usługa wsparcia psychologicznego 385.08 Kb
166. Ogłoszenie prawo jazdy kat. B edycja II 1.11 MB
167. ogłoszenie - spożywka 47.00 Kb
168. Ogłoszenie - spożywka 47.00 Kb
169. Ogłoszenie wszczęciu postępowania 48.00 Kb
170. Ogłoszenie wszczęciu postępowania 17.98 Kb
171. Olej- MIELENKO 225.50 Kb
172. OS.WAR-SZKOLENIA 4 150.00 Kb
173. Oświadczenie 160.50 Kb
174. Oświadczenie BIP 14.11 Kb
175. Oświadczenie o bezstronności 157.00 Kb
176. Oświadczenie o niekaralności 160.50 Kb
177. Oświadczenie o stanie kontroli zarządczej 2011 Prowadzone kontrole i rejestry 69.00 Kb
178. Oświadczenie o stanie kontroli zarządczej 2012 Prowadzone kontrole i rejestry 64.66 Kb
179. Oświadczenie o stanie kontroli zarządczej 2013 Prowadzone kontrole i rejestry 69.21 Kb
180. Oświadczenie o stanie kontroli zarządczej 2014 Prowadzone kontrole i rejestry 68.66 Kb
181. Oświadczenie o stanie kontroli zarządczej 2015 Prowadzone kontrole i rejestry 67.66 Kb
182. Oświadczenie o stanie kontroli zarządczej 2016 Prowadzone kontrole i rejestry 4.43 MB
183. Oświadczenie o stanie kontroli zarządczej 2017 Prowadzone kontrole i rejestry 478.55 Kb
184. Otwarcie ofert -kurs prawa jazdy 387.60 Kb
185. pdf 1.37 MB
186. pdf- ogloszenie szkolenia 189.75 Kb
187. PDF - OGŁOSZENIE SZKOLENIA 189.75 Kb
188. pdf-szkolenia 189.75 Kb
189. Plan postępowań o udzielenie zamówień w projekcie OSDZ-YEI- korekta 137.94 Kb
190. Plan zamówień 2017 63.29 Kb
191. Plan zamówień 2017 - korekta 76.99 Kb
192. Plan Zamówień 2018 69.33 Kb
193. Plan zamówień w projekcie Od szkolenia do zatrudnienia -YEI realizowanego przez ZWK OHP 110.23 Kb
194. Podjazd 7.21 MB
195. Projekt budowlany cz.I 7.32 MB
196. Projekt budowlany cz.II 406.50 Kb
197. Projekt budowlany cz.III 1.75 MB
198. Projekt budowlany cz.IV 362.50 Kb
199. Protokół otwarcia ofert -kurs ECDL 146.97 Kb
200. Protokół otwarcia ofert -kursy zawodowe OSDZ YEI 2.33 MB
201. Protokół otwarcia ofert-kursy zawodowe OSDZ YEI -korekta 2.29 MB
202. Protokół otwarcia ofert - szkolenia URP OHP. 435.60 Kb
203. Protokół otwarcia ofert-Usługa cateringu 542.35 Kb
204. Protokół z otwarcia ofert -Catering Edycja II 149.71 Kb
205. Protokół z otwarcia ofert - dostawa materiałów biurowych 113.42 Kb
206. Protokół z otwarcia ofert- Dostawa tonerów 118.44 Kb
207. Protokół z otwarcia ofert kurs językowy 540.85 Kb
208. Protokół z otwarcia ofert -kurs komputerowy 309.62 Kb
209. Protokół z otwarcia ofert - Kurs prawa jazdy OSDZ II tura 213.07 Kb
210. Protokół z otwarcia ofert -kursy zawodowe II 141.72 Kb
211. Protokół z otwarcia ofert - Prace remontowe w OSiW Barlinek 95.17 Kb
212. Protokół z otwarcia ofert - Prace remontowe w ROSZM Świnoujście 67.31 Kb
213. Protokół z otwarcia ofert Psycholog 307.73 Kb
214. Protokół z otwarcia ofert psycholog edycja II 136.78 Kb
215. Protokół z otwarcia ofert Psycholog - Korekta 289.59 Kb
216. Protokół z otwarcia ofert warsztaty przygotowujące do usamodzielnienia 291.78 Kb
217. Protokół z otwarcia ofert-Wizaż 290.41 Kb
218. PRZEDMIAR 141 58.53 Kb
219. Przedmiary robót 5.47 MB
220. przetarg-szkolenia 1015.92 Kb
221. Przewóz osób na trasie Koszalin - Zieleniewo - Koszalin 156.00 Kb
222. Przewóz osób na trasie Koszalin - Zieleniewo - Koszalin 156.00 Kb
223. Przewóz osób na trasie Koszalin - Zieleniewo - Koszalin 156.00 Kb
224. Przewóz osób na trasie Stargard Szczeciński - Gryfino - Stargard Szczecinski 155.50 Kb
225. ris 141.00 Kb
226. RIS- SZKOLENIA5 141.00 Kb
227. Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej 19.27 Kb
228. Rozporządzenie Ministra Gospodarki i Pracy 59.04 Kb
229. Rozporządzenie Ministra Gospodarki i Pracy 355.09 Kb
230. Rozporządzenie Rady Ministów z 11.08.2004 325.50 Kb
231. Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 9 listopada 2004 r 83.94 Kb
232. Rozporządzenie RM z 11.08.2004 75.50 Kb
233. siwz 260.00 Kb
234. SIWZ 342.50 Kb
235. SIWZ 487.50 Kb
236. SIWZ 296.50 Kb
237. siwz barlinek 2014 206.00 Kb
238. SIWZ - dostawa materiałów biurowych dla ZWK OHP w ramach projektu OSDZ-YEI 1.47 MB
239. SIWZ - dostawa tonerów dla ZWK OHP w ramach projektu OSDZ-YEI 1.53 MB
240. SIWZ Mielenko na 2014 204.00 Kb
241. SIWZ -NP 2 366.00 Kb
242. SIWZ - OLEJ MIELENKO 188.00 Kb
243. SIWZ po zmianach 366.00 Kb
244. SIWZ PO ZMIANIE 487.50 Kb
245. SIWZ - Prace remontowe w OSiW Barlinek 1.32 MB
246. SIWZ - Remont łazienek dla ZWK OHP 1.38 MB
247. SIWZ - Remont łazienek dla ZWK OHP 1.38 MB
248. siwz - szkolenia 380.00 Kb
249. SIWZ - SZKOLENIA 380.00 Kb
250. SIWZ ZMAINA 13.12.2013 43.50 Kb
251. STARGAD KALULACJA CENOWA RYBA 28.00 Kb
252. STARGAD UMOWA RYBA 51.00 Kb
253. STARGARD OFERTA RYBA 29.00 Kb
254. STARGARD OPIS PRZEDMIOTU - PRZETOWRY 22.50 Kb
255. STARGARD OPIS PRZEDMIOTU RYBA 24.00 Kb
256. STWIORB 10.97 MB
257. swiz1 346.50 Kb
258. SWIZ SZKOLENIA 590.50 Kb
259. szkolenia - wybór oferty 1.05 MB
260. SZKOLENIA ZAL 1 156.00 Kb
261. test 11.24 Kb
262. Umowa 191.00 Kb
263. Umowa audyt 182.50 Kb
264. umowa ecdl 236.00 Kb
265. Umowa indywidualna 43.00 Kb
266. UMOWA MIELENKO RYBA 51.00 Kb
267. UMOWA STRAGD - PRZETWORY 45.00 Kb
268. Umowa wzór - sprzęt komputerowy 361.80 Kb
269. Unieważnienie postępowania - dostawa nagród 67.52 Kb
270. U P O W A Ż N I E N I E 22.00 Kb
271. Ustawa z dnia 20 kwietnia 2004 r 228.92 Kb
272. Ustawa z dnia 7 września 1991 r 387.90 Kb
273. Warunki 150.00 Kb
274. wybór 20.12.2013 185.00 Kb
275. wybór Kat. B 180.76 Kb
276. wybor oferty 176.79 Kb
277. wybor oferty - jezyki 154.12 Kb
278. Wybór oferty - materialy biurowe 494.99 Kb
279. Wybór oferty najkorzystniejszej po powtórnym badaniu ofert 11.96 Kb
280. Wybór oferty najkorzystniejszej po powtórnym badaniu ofert 198.50 Kb
281. wybór oferty - warsztaty 198.50 Kb
282. Wyjaśnienia do SIWZ - II 66.17 Kb
283. Wyjaśnienia do SIWZ prace remontowe w OSIW Barlinek 114.75 Kb
284. Wyjaśnienia do WZNUS kursy zawodowe 61.30 Kb
285. Wyjaśnienia do Zapytania ofertowego - II 47.63 Kb
286. Wyjaśnienia i modyfikacja opisu zamówienia - Dostawa zasobów metodycznych 55.00 Kb
287. Wyjasnienie treści zapytania ofertowego 166.81 Kb
288. WYKAZ 6- SZKOLENIA 151.00 Kb
289. wykluczenia 148.00 Kb
290. wyprawki 329.25 Kb
291. WZNUS Catering Edycja II 1.22 MB
292. WZNUS - kreowanie wizerunku OSDZ-YEI 4.39 MB
293. WZNUS Kurs ECDL 1.48 MB
294. WZNUS- Kurs Języka Obcego 1.50 MB
295. WZNUS Kurs komputerowy 1.54 MB
296. WZNUS- kurs prawa jazdy kat B 1.57 MB
297. WZNUS kurs prawa jazdy kat. B II edycja 1.59 MB
298. WZNUS - kurs usamodzielniający 1.53 MB
299. WZNUS- kursy zawodowe 1.76 MB
300. WZNUS- kursy zawodowe 1.57 MB
301. WZNUS - Kursy zawodowe 1.52 MB
302. WZNUS - Psycholog Edycja II 1.43 MB
303. WZNUS - szkolenia zawodowe URP OHP 1.27 MB
304. WZNUS - Usługa Cateringu 1.29 MB
305. WZNUS Usługa wsparcia psychologicznego 1.45 MB
306. Wzór protokołu odbioru usługi, towaru 96.50 Kb
307. Wzór protokołu odbioru usługi, towaru 96.50 Kb
308. zal 1 152.50 Kb
309. zal 1a 182.50 Kb
310. zal 1 - szkolenia 156.00 Kb
311. zal 2 148.00 Kb
312. zal 2 - szkolenia 148.50 Kb
313. ZAL 2 - SZKOLENIA 148.50 Kb
314. zal 3 161.00 Kb
315. zal 3 - grupa kapitałowa 161.00 Kb
316. zal 4 150.50 Kb
317. zal 4 -szkolenia 150.00 Kb
318. zal 5 196.50 Kb
319. zal6 151.00 Kb
320. zal7 149.50 Kb
321. ZAL7- SZKOLENIA 149.50 Kb
322. zal 8 - umowa 378.50 Kb
323. zal9 305.00 Kb
324. Załącznik 1 54.00 Kb
325. Załącznik 1 185.50 Kb
326. Załącznik 1 184.00 Kb
327. Załącznik 1 183.50 Kb
328. Załącznik 1A - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia kursy zawodowe 665.85 Kb
329. załącznik 1D 43.00 Kb
330. ZALACZNIK 1 - OLEJ 49.50 Kb
331. Zalacznik_1_Wyzywienie_prosba_o_szacowanie 117.23 Kb
332. Zalacznik_1_zapytanie_szacowanie_kurs_jezykowy 58.39 Kb
333. Zalacznik__1__zapytanie_szacunek_kurs_ECDL 60.12 Kb
334. Zalacznik_1_zapytanie_szacunek_psycholog 60.51 Kb
335. Załącznik 2 25.00 Kb
336. Załącznik 2 184.00 Kb
337. Załącznik 2 186.50 Kb
338. ZAŁĄCZNI K 2 183.50 Kb
339. ZALACZNIK 2 - OLEJ 27.50 Kb
340. Zalacznik 2 - Oświadczenie o spełnieniu warunków 19.01 Kb
341. Zalacznik_2_zapytanie_szacunek_obsluga_programow_komputerowych 59.68 Kb
342. załącznik 3 24.50 Kb
343. załącznik 3 192.50 Kb
344. załącznik 3 195.00 Kb
345. załącznik 3 192.50 Kb
346. ZALACZNIK 3 - OLEJ 28.00 Kb
347. Załącznik 4 194.50 Kb
348. Załącznik 4 46.00 Kb
349. Załącznik 4 194.50 Kb
350. Załącznik 4 193.50 Kb
351. ZALACZNIK 4 - OLEJ 58.00 Kb
352. Załącznik 5 75.00 Kb
353. ZAŁĄCZNIK 5 246.00 Kb
354. Załącznik 5 a 232.00 Kb
355. Załącznik 5 b 236.50 Kb
356. ZAŁĄCZNI K 6 181.50 Kb
357. Załącznik 6 a 187.00 Kb
358. Załącznik 6 b 187.00 Kb
359. Załącznik 6 LdV kalkulacje 23.30 Kb
360. Załącznik 7 181.00 Kb
361. ZAŁĄCZNI K 7 193.50 Kb
362. Załącznik nr 10 Bioz 2.32 MB
363. Załącznik nr 11 Inwentaryzacja 3.21 MB
364. Załącznik nr 12 Projekt budowlany 11.80 MB
365. Załącznik nr 13 Projekt Wykonawczy 17.88 MB
366. Załącznik nr 1A - Budżet ZWK OHP 31.12 Kb
367. Załącznik nr 1A do formularza ofertowego 15.03 Kb
368. Załącznik nr 1A do formularza ofertowego -korekta 14.95 Kb
369. Załącznik nr 1A - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia 792.89 Kb
370. Załącznik nr 1a Zestawienie materiałów Dział Kształcenia 11.52 Kb
371. Załącznik nr 1B - Budżet URP OHP 26.50 Kb
372. Załącznik nr 1b - Zestawienie budżet Fundusz Pracy i URP 14.22 Kb
373. Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy 83.00 Kb
374. Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy 67.66 Kb
375. Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy 82.50 Kb
376. Załącznik nr 1 Formularz ofertowy Catering Edycja II 65.03 Kb
377. Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy Dostawa samochodu 27.96 Kb
378. Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy Dostawa samochodu 28.64 Kb
379. Załącznik nr 1 Formularz Ofertowy Dostawa sprzętu komputerowego 2017 59.50 Kb
380. Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy-kurs ECDL OSDZ 66.58 Kb
381. Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy- kurs języka obcego 68.47 Kb
382. Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy kurs komputerowy 67.30 Kb
383. Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy kurs komputerowy po modyfikacji 67.47 Kb
384. Zalacznik nr 1_Formularz ofertowy kurs prawa jazdy kat. B II edycja 64.63 Kb
385. Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy- kursy zawodowe 70.52 Kb
386. Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy- kursy zawodowe OSDZ 86.88 Kb
387. Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy- kursy zawodowe OSDZ 2 69.29 Kb
388. Załącznik nr 1 Formularz Ofertowy materiały biurowe 20.84 Kb
389. Załącznik nr 1 Formularz Ofertowy - nagrody 19.18 Kb
390. Załącznik nr 1 Formularz Ofertowy - nagrody 19.29 Kb
391. Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy- prawo jazdy OSDZ 67.09 Kb
392. Załącznik nr 1 Formularz ofertowy psycholog OSDZ 68.49 Kb
393. Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy- psycholog OSDZ 66.35 Kb
394. Załącznik nr 1 Formularz Ofertowy środki czystości 19.71 Kb
395. Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy- szkolenia zawodowe URPOHP 2018 48.37 Kb
396. Załącznik nr 1 Formularz Ofertowy - telekomunikacja 19.26 Kb
397. Załącznik nr 1 Formularz Ofertowy - telekomunikacja - po Zmianach 19.91 Kb
398. Załącznik nr 1 Formularz Ofertowy tonery 20.28 Kb
399. Zalacznik nr 1 - Formularz ofertowy wizerunek OSDZ 68.45 Kb
400. Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy-wyżywienie OSDZ 67.83 Kb
401. Załącznik nr 1 formularz_oferty-zasoby metodyczne 22.24 Kb
402. Załącznik nr 1 - Oferta cenowa 24.33 Kb
403. Załącznik nr 1 - Oferta cenowa 24.30 Kb
404. Załącznik nr 1 - Oferta cenowa 24.33 Kb
405. Zalacznik_nr_1_Prosba_o_szacowanie_kosztow__kursy_zawodowe 67.65 Kb
406. Zalacznik_nr_1_zapytanie_szacunek_kurs_prawa_jazdy 59.46 Kb
407. Zalacznik_nr_1_zapytanie_szacunek_warsztaty_do_usamodzielnienia 58.52 Kb
408. Załącznik nr 2a - Oświadczenie warunki udziału 24.35 Kb
409. Załącznik nr 2a - Oświadczenie warunki udziału 24.12 Kb
410. Załącznik nr 2a - Oświadczenie warunki udziału 24.12 Kb
411. Załącznik nr 2 a oświadczenie wykluczenie 51.04 Kb
412. Załącznik nr 2a - Oświadczenie wykluczenie 50.91 Kb
413. Załącznik nr 2a oświadczenie wykluczenie Catering Edycja II 52.67 Kb
414. Załącznik nr 2a Oświadczenie wykluczenie - kreowanie wizerunku OSDZ-YEI 52.96 Kb
415. Załącznik nr 2 a oświadczenie wykluczenie kurs języka obcego 52.52 Kb
416. Załącznik nr 2a Oświadczenie wykluczenie kurs komputerowy 52.55 Kb
417. Załącznik nr 2a Oświadczenie wykluczenie kurs komputerowy 52.58 Kb
418. Załącznik nr 2a Oświadczenie wykluczenie kurs prawa jazdy 52.71 Kb
419. Zalacznik_nr_2a_Oswiadczenie_wykluczenie_kurs_prawa_jazdy II edycja 54.68 Kb
420. Załącznik nr 2a Oświadczenie wykluczenie kurs usamodzielniający 52.55 Kb
421. Załącznik nr 2a Oświadczenie wykluczenie -kursy zawodowe 55.15 Kb
422. Załącznik nr 2a Oświadczenie wykluczenie -kursy zawodowe 53.15 Kb
423. Załącznik nr 2a Oświadczenie wykluczenie -kursy zawodowe 52.90 Kb
424. Załącznik nr 2a Oświadczenie wykluczenie materiały biurowe i tonery 53.63 Kb
425. Załącznik nr 2a Oświadczenie wykluczenie materiały biurowe i tonery 52.63 Kb
426. Załącznik nr 2 a oświadczenie wykluczenie -Psycholog 52.80 Kb
427. Załącznik nr 2a Oświadczenie wykluczenie -szkolenia zawodowe 21.92 Kb
428. Załącznik nr 2b oświadczenie warunki udziału 52.64 Kb
429. Załącznik nr 2b - Oświadczenie warunki udziału 53.05 Kb
430. Załącznik nr 2b - Oświadczenie warunki udziału Edycja II 53.19 Kb
431. Załącznik nr 2b Oświadczenie warunki udziału - kreowanie wizerunku OSDZ-YEI 53.71 Kb
432. Załącznik nr 2b oświadczenie warunki udziału kurs języka obcego 52.84 Kb
433. Załącznik nr 2b Oświadczenie warunki udziału kurs komputerowy 52.84 Kb
434. Załącznik nr 2b Oświadczenie warunki udziału kurs komputerowy 52.95 Kb
435. Załącznik nr 2b Oświadczenie warunki udziału kurs prawa jazdy 53.77 Kb
436. Zalacznik_nr_2b_Oswiadczenie_warunki_udzialu_kurs_prawa_jazdy__roboczy II edycja 55.59 Kb
437. Załącznik nr 2b Oświadczenie warunki udziału kurs usamodzielniający 52.85 Kb
438. Załącznik nr 2b Oświadczenie warunki udziału - kursy zawodowe 53.55 Kb
439. Załącznik nr 2b Oświadczenie warunki udziału - kursy zawodowe 53.70 Kb
440. Załącznik nr 2b Oświadczenie warunki udziału materiały biurowe i tonery 53.54 Kb
441. Załącznik nr 2b Oświadczenie warunki udziału materiały biurowe i tonery 52.78 Kb
442. Załącznik nr 2b oświadczenie warunki udziału Psycholog 53.11 Kb
443. Załącznik nr 2b Oświadczenie warunki udziału - szkolenia zawodowe 22.21 Kb
444. Załącznik nr 2b - Oświadczenie wykluczenie 22.07 Kb
445. Załącznik nr 2b - Oświadczenie wykluczenie 22.07 Kb
446. Załącznik nr 2b - Oświadczenie wykluczenie 22.07 Kb
447. Załącznik nr 2 formularz_oferty- ulotki 23.06 Kb
448. Załącznik nr 2 Oświadczenie o spełnieniu warunków 19.06 Kb
449. Załącznik nr 2 Oświadczenie o spełnieniu warunków 19.06 Kb
450. Załącznik nr 2 - Oświadczenie o spełnieniu warunków 19.11 Kb
451. Załącznik nr 2 - Oświadczenie o spełnieniu warunków- materiały biurowe 19.21 Kb
452. Załącznik nr 2 Oświadczenie o spełnieniu warunków- nagrody 21.77 Kb
453. Załącznik nr 2 - Oświadczenie o spełnieniu warunków- nagrody 19.05 Kb
454. Załącznik nr 2 - Oświadczenie o spełnieniu warunków- tonery 19.18 Kb
455. Załącznik nr 2 - Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu 19.01 Kb
456. Załącznik nr 2 - Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu 19.20 Kb
457. Zalacznik_nr_2_zapytanie_szacunek_wizaz 61.14 Kb
458. Załącznik nr 3 - grupa kapitałowa 51.49 Kb
459. Załącznik nr 3 Grupa kapitałowa 51.48 Kb
460. Załącznik nr 3 Grupa kapitałowa 51.48 Kb
461. Załącznik nr 3 Grupa kapitałowa 51.47 Kb
462. Załącznik nr 3 Grupa kapitałowa. 52.22 Kb
463. Załącznik nr 3 Grupa kapitałowa. 53.54 Kb
464. Załącznik nr 3 Grupa kapitałowa. 52.30 Kb
465. Załącznik nr 3 Grupa kapitałowa. 51.40 Kb
466. Załącznik nr 3 Grupa kapitałowa. 52.40 Kb
467. Załącznik nr 3 Grupa kapitałowa. 52.33 Kb
468. Załącznik nr 3 Grupa kapitałowa. 52.46 Kb
469. Załącznik nr 3 - Grupa kapitałowa 19.45 Kb
470. Załącznik nr 3 - Grupa kapitałowa 19.22 Kb
471. Załącznik nr 3 - Grupa kapitałowa 19.22 Kb
472. Załącznik nr 3 grupa kapitałowa Edycja II 51.53 Kb
473. Zalacznik_nr_3__Grupa_kapitalowa. II edycja 52.03 Kb
474. Załącznik nr 3 Grupa kapitałowa - kreowanie wizerunku OSDZ-YEI 52.42 Kb
475. Załącznik nr 3 Informacja o grupie kapitałowej 115.50 Kb
476. Załącznik nr 3 Informacja o grupie kapitałowej 116.00 Kb
477. Załącznik nr 3 - Informacja o grupie kapitałowej 115.00 Kb
478. Załącznik nr 3 - Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu 19.19 Kb
479. Załącznik nr 3 - po zmianach 192.50 Kb
480. Załącznik nr 3 - Wykaz usług 21.42 Kb
481. Załącznik nr 3 - wzór umowy 298.43 Kb
482. Załącznik nr 3 - Wzór umowy 368.88 Kb
483. Załącznik nr 3 - Wzór umowy 368.84 Kb
484. Załącznik nr 3 Wzór umowy 374.50 Kb
485. Załącznik nr 3 - Wzór Umowy - 2018 371.39 Kb
486. Załącznik nr 3 - wzór umowy. II 297.54 Kb
487. Załącznik nr 3 -wzór umowy zasoby metodyczne 222.12 Kb
488. Załącznik nr 4 - Protokol odbioru samochodu 18.75 Kb
489. Załącznik nr 4 - Protokol odbioru samochodu 18.75 Kb
490. Załącznik nr 4 - umowa 481.80 Kb
491. Załącznik nr 4 -Umowa powierzenia przetwarzania danych osobowych 614.87 Kb
492. Zalacznik nr 4 umowa_prawo jazdy OSDZ II edycja 882.02 Kb
493. Załącznik nr 4 umowa psycholog dla części 1 747.62 Kb
494. Załącznik nr 4 umowa psycholog dla części 2 747.65 Kb
495. Załącznik nr 4 umowa psycholog dla części 3 745.31 Kb
496. Załącznik nr 4 umowa psycholog dla części 4 747.55 Kb
497. Załącznik nr 4 - wzór umowy 1.01 MB
498. Załącznik nr 4 - wzór umowy 481.66 Kb
499. Załącznik nr 4 wzór umowy 615.04 Kb
500. Załącznik nr 4 Wzór umowy 1.03 MB
501. Załącznik nr 4 - Wzór umowy 729.33 Kb
502. Załącznik nr 4 - Wzór umowy 748.05 Kb
503. Załącznik nr 4 -Wzór umowy 360.14 Kb
504. Załącznik nr 4 - Wzór Umowy 255.20 Kb
505. Załącznik nr 4 - Wzór Umowy 255.20 Kb
506. Załącznik nr 4 - Wzór Umowy 255.20 Kb
507. Załącznik nr 4 wzór umowy - kreowanie wizerunku OSDZ-YEI 502.17 Kb
508. Załącznik nr 4 - Wzór umowy kurs języka obcego 1.03 MB
509. Załącznik nr 4 - wzór umowy kursy zawodowe 481.65 Kb
510. Załącznik nr 4 Wzór umowy materiały biurowe OSDZ 466.55 Kb
511. Załącznik nr 4 -Wzór umowy Rów 424.38 Kb
512. Załącznik nr 4 Wzór umowy Stargard 424.20 Kb
513. Załącznik nr 4 wzor_umowy-szkolenie 249.41 Kb
514. Załącznik nr 4 - Wzór umowy tonery 381.83 Kb
515. Załącznik nr 4 Wzór umowy tonery OSDZ 466.36 Kb
516. Załącznik nr 4 - Wzór umowy ulotki i kalendarze 226.57 Kb
517. Załącznik nr 5 - Wykaz osób 18.54 Kb
518. Załącznik nr 5 - Wykaz osób 18.58 Kb
519. Załącznik nr 5 - Wykaz osób 18.54 Kb
520. Załącznik nr 5 Wykaz wykonanych dostaw 50.48 Kb
521. Załącznik nr 5 Wykaz wykonanych dostaw 51.74 Kb
522. Załącznik nr 5 wykaz wykonanych uslug 50.34 Kb
523. Załącznik nr 5 wykaz wykonanych uslug 50.45 Kb
524. Załącznik nr 5 Wykaz wykonanych uslug 50.71 Kb
525. Załącznik nr 5 Wykaz wykonanych uslug 51.59 Kb
526. Załącznik nr 5 Wykaz wykonanych uslug 50.73 Kb
527. Załącznik nr 5 Wykaz wykonanych uslug 53.56 Kb
528. Załącznik nr 5 Wykaz wykonanych uslug 20.63 Kb
529. Załącznik nr 5 Wykaz wykonanych uslug 51.09 Kb
530. Załącznik nr 5 Wykaz wykonanych uslug 51.39 Kb
531. Załącznik nr 5 Wykaz wykonanych uslug 50.81 Kb
532. Załącznik nr 5 - Wykaz wykonanych uslug 49.56 Kb
533. Załącznik nr 5 - Wykaz wykonanych uslug Edycja II 49.50 Kb
534. Zalacznik_nr_5__Wykaz_wykonanych_uslug II edycja 50.73 Kb
535. Załącznik nr 5 Wykaz wykonanych uslug - kreowanie wizerunku OSDZ-YEI 51.27 Kb
536. Załącznik nr 5 wykaz wykonanych uslug kurs języka obcego 50.30 Kb
537. Załącznik nr 6a -kalkulacja cenowa - art. biurowe 14.58 Kb
538. Załącznik nr 6a-kalkulacja cenowa - tonery 14.09 Kb
539. Załącznik nr 6 Klauzula społeczna 81.51 Kb
540. Załącznik nr 6 Klauzula społeczna 81.41 Kb
541. Załącznik nr 6 Klauzula społeczna 81.32 Kb
542. Załącznik nr 6 Klauzula społeczna 81.35 Kb
543. Załącznik nr 6 Klauzula społeczna 81.36 Kb
544. Załącznik nr 6 Klauzula społeczna 81.41 Kb
545. Załącznik nr 6 Klauzula społeczna 83.75 Kb
546. Załącznik nr 6 Klauzula społeczna 81.49 Kb
547. Załącznik nr 6 Klauzula społeczna 22.06 Kb
548. Załącznik nr 6 Klauzula społeczna 81.33 Kb
549. Zalacznik_nr_6__Klauzula_spoleczna II edycja 198.97 Kb
550. Załącznik nr 6 Klauzula społeczna - kreowanie wizerunku OSDZ-YEI 81.62 Kb
551. Załącznik nr 6 Klauzula społeczna kurs języka obcego 81.27 Kb
552. Załącznik nr 6 - Wykaz robót budowlanych 18.35 Kb
553. Załącznik nr 6 - Wykaz robót budowlanych 18.62 Kb
554. Załącznik nr 6 - Wykaz robót budowlanych 18.35 Kb
555. Załącznik nr 7-oświadczenie o posiadaniu aktualnego atestu Instytutu Spawalnictwa 47.23 Kb
556. Załącznik nr 7-oświadczenie o posiadaniu aktualnego atestu Instytutu Spawalnictwa 47.40 Kb
557. Załącznik nr 7-oświadczenie o posiadaniu aktualnego atestu Instytutu Spawalnictwa 18.88 Kb
558. Załącznik nr 7 STWiORB 24.47 MB
559. Załącznik nr 7 - STWiORB- Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych 797.24 Kb
560. Załącznik nr 7 - STWiORB- Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych 797.24 Kb
561. Załącznik nr 7 Wykaz kadry 81.78 Kb
562. Załącznik nr 7 Wzór protokółu przekazania ubioru - kreowanie wizerunku OSDZ-YEI 194.75 Kb
563. Załącznik nr 8-oświadczenie o posiadaniu wpisu do rejestru prawo jazdy 16.05 Kb
564. Załącznik nr 8 Przedmiar robót 79.17 Kb
565. Załącznik nr 8 - Przedmiar Robót 516.95 Kb
566. Załącznik nr 8 - Przedmiar Robót 516.95 Kb
567. Załącznik nr 9 Opinia techniczna wykonania oddymiania klatki schodowej 624.35 Kb
568. Załącznik nr A -Budżet ZWK 311.29 Kb
569. Załącznik nr A -Budżet ZWK 24.50 Kb
570. Załącznik nr A -Budżet ZWK. 31.94 Kb
571. Załącznik nr A -Budżet ZWK. 433.66 Kb
572. Załącznik nr B - Budżet FP 224.14 Kb
573. Załącznik nr B - Budżet FP 18.74 Kb
574. Załącznik nr B - Budżet FP. 275.60 Kb
575. Załącznik nr B - Budżet FP. 24.58 Kb
576. Załącznik nr C - Budżet URPOHP 18.42 Kb
577. Załącznik nr C - Budżet URPOHP 223.22 Kb
578. Załącznik nr C - Budżet URPOHP. 306.41 Kb
579. Załącznik nr C - Budżet URPOHP. 30.10 Kb
580. Załącznik nr D - Erasmus+ 211.99 Kb
581. Załącznik nr D - Erasmus+ 17.92 Kb
582. Załącznik nr D - Erasmus+. 21.15 Kb
583. Załącznik nr D - Erasmus+. 256.49 Kb
584. Załącznik nr E -Budżet ZWK. 230.29 Kb
585. Załącznik nr E -Budżet ZWK. 20.36 Kb
586. Załącznik nr F - Budżet FP. 216.75 Kb
587. Załącznik nr F - Budżet FP. 20.48 Kb
588. Załącznik nr G - Budżet URPOHP. 21.15 Kb
589. Załącznik nr G - Budżet URPOHP. 211.00 Kb
590. zał nr 1 183.50 Kb
591. zał nr2 183.00 Kb
592. zamówienie szkolenie pdf 189.75 Kb
593. zamówienie szkolenie- pdf 189.75 Kb
594. zapytanie 189.00 Kb
595. zapytanie ecdl 20.12.2013 208.79 Kb
596. zapytanie ECDL START 116.76 Kb
597. zapytanie od wykonawcy 18.12 ecdl 595.96 Kb
598. Zapytanie ofertowe dostawa materiałów biurowych dla ZWK OHP 428.00 Kb
599. Zapytanie ofertowe- dostawa nagród dla ZWK OHP 371.17 Kb
600. Zapytanie ofertowe- Dostawa nagród dla ZWK OHP 371.23 Kb
601. Zapytanie ofertowe - dostawa nowego samochodu dla ZWK OHP 481.18 Kb
602. Zapytanie ofertowe - Dostawa nowego samochodu dla ZWK OHP 2.02 MB
603. Zapytanie ofertowe - dostawa sprzętu komputerowego 313.70 Kb
604. Zapytanie ofertowe- dostawa środków czytości i chemii gospodarczej 340.03 Kb
605. Zapytanie ofertowe - dostawa tonerów dla ZWK OHP 410.67 Kb
606. Zapytanie ofertowe - Dostawa ulotek i materiałów promocyjnych 418.76 Kb
607. Zapytanie ofertowe - dostawa usług teleinformatycznych 335.02 Kb
608. Zapytanie ofertowe dostawa zasobów metodycznych 245.10 Kb
609. zawiadomienie o wyborze 212.76 Kb
610. zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty 180.76 Kb
611. Zmiana SIWZ 11.12.2013 176.79 Kb
Zachodniopomorska Wojewódzka Komenda OHP w Szczecinie
ul. Dworcowa 19
70-206 Szczecin
tel: (91) 81-27-981
fax: (91) 81-27-981 wew. 136
email: zachodniopomorska@ohp.pl
© ZETO-RZESZÓW Sp. z o.o., www.zetorzeszow.pl